13 березня 2015 року «Миколаївська політехніка» гостинно відчинила двері перед учасниками Х відкритої студентсько-учнівської конференції «Наукова Молодь – 2015». Якщо в минулих наукових заходах приймали участь представники ЗОШ Миколаївської та Херсонської областей, то цього року на запрошення університету вперше відгукнулися навчальні заклади Тернополя та Івано-Франківська, а також вже традиційно презентували свої роботи учні Вознесенська, Очаківщини та Первомайщини. Всього на заключний етап конференції оргкомітетом було відібрано 35 учнівських та 41 студентських робіт, які розділили на 4 наукових секції:
♦ «природничо-математичні та інформаційні дослідження»;
♦ «інноваційна техніка та технології»;
♦ «здоров’я людини і фізична реабілітація»;
♦ «облік і аудит, фінанси і банківська справа».
Члени оргкомітету конференції д.м.н. Гоженко Олена Анатоліївна та д.м.н. Білокриницький Василь Степанович
На пленарному засіданні особливою увагою відзначено наступні доповіді:
1. «Електромагнітні поля – невидимі убивці» (Гордієнко Дарія - учениця 11 класу ЗОШ № 61).
Виступ Гордієнко Дарії
2. «Демонстраційний прилад «Зоряне небо» (Харченко Андрій – учень 10 класу Вознесенської гімназії № 1, вихованець центру дитячої та юнацької творчості).
Виступ Харченко Андрія
3. «Лазерні технології підвищення жаростійкості лопаток турбін» (Васильєв Іван – учень 10 класу ЗОШ № 24, вихованець станції юних техніків).
Виступ Васильєва Івана
4. «Нанотехнології – запорука майбутнього» (Бут Тетяна – учениця 9 класу санаторної школи-інтернату № 7).
Виступ Бут Тетяни
Ізюминкою для присутніх на конференції став виступ в режимі он-лайн учня 7 класу Тернопільської ЗОШ № 19, учасника півфіналів Міжнародних чемпіонатів з розв’язування логічних задач 2013, 2014 н.р. Гирили Степана з презентацією «Нерівності у трикутнику».
Виступ Гирили Степана
* «Веб-квест з теми «Сили Ампера та Лоренца» (Мирошниченко Антон – учень 11 класу ЗОШ № 3);
* «Дослідження вмісту йоду в організмі учнів, продуктах харчування» (учениця 10 класу ЦДЮТ м. Вознесенська);
* «Генетичні хвороби» (Сопільняк Антоніна – учениця 11 класу санаторної школи-інтернату № 7);
* «Магнітний пом’якшувач води для використання в побуті» (учень 10 класу ЗОШ № 24).
Але особливо хотілося б відзначити дослідження наших юних зірок: учня 5 класу Вознесенської ЗОШ № 8 Страшенко Юрія («Діюча модель робота-розвідника «Уолтер»), учениці 3 класу ЗОШ № 61 Пустякової Ольги («Чи можна говорити мовчки?») та учениці 4 класу ЗОШ № 61 Лазаренко Анастасії («Неправильний стиль життя – шлях до цукрового діабету»), які досить впевнено і достойно виступили серед набагато старших товаришів.

Виступ Лазаренко Анастасії